• [ Arkiv ]
  • nu jävlar

    DATUM: 2012-01-09 KLOCKSLAG: 18:41:32
    Nu jävlar tar jag tag i mitt liv. Jag ska göra detta året till det bästa hittills. Det är bara jag som bestämmer hur min framtid ska se ut och det är bara jag som kan ta tag i det.

    Det första jag gjorde var att skriva ner vilka mål jag har för 2012, detta är något jag gjort varje år ett tag tillbax. Jag tycker att det hjälper mig fokusera på det som är rätt för mig och på det som jag vill göra. Även om inte alla målen bli uppfyllda så gör jag ett försök iaf.

    Detta året är jag piggare, gladare och mer fokuserad. Detta är MITT år!

    Är det ditt med? Vad har du för mål med 2012?


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0