• [ Arkiv ]
  • lovely

    DATUM: 2012-01-29 KLOCKSLAG: 18:50:29
    Jag är såååå glad att jag kommit på bättre tankar. Att jag är mer positiv och uppskattar vad som finns runt mig.

    Jag har haft en helt underbar helg.

    I fredags va jag så trött att jag egentligen bara ville hem till min soffa och gosa ner mig. Är glad att jag inte gjorde det, för jag hade en supertrevlig aw med de bästa tjejerna. Vi drack, skrattade, dansade och hade hur kul som helst. I lördags blev det frukostmys, shopping och på kvällen god mat och dricka. Söndagen gick i lugnets tecken, lunch på stan, tjejsnack och mys.

    Tack alla underbara tjejer för en helt fantastisk helg! Ni är bäst!

    Bjuder på en bild från i fredags när vi va på Lounge. Kanske dax att lägga sig i solariet en sväng... haha... vit som ett lakan.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0