• [ Arkiv ]
  • Forever and ever

    DATUM: 2012-01-09 KLOCKSLAG: 19:05:29


    Forever har hjälpt mig! Jag kom i kontakt med Jennie och Forever livings produkter på en hälsokväll hemma hos min systers granne Monika i somras. Sedan dess har jag druckit Aloe Vera Gel. Jag är så nöjd att jag i oktober bestämde mig för att bli återförsäljare för Forevers produkter.

    Sedan jag började dricka Aloe Vera, har jag blivit piggare, jag har inte varit sjuk, min hy har blivit mycket bättre, min mage är väldigt sällan uppsväld. Jag är supernöjd! Ni kan läsa mer om vad denna grönsak kan göra för er här. Jag har även börjat använda deras hudvårdsserie Sonya skincare. Jag har testat många olika produkter för min hy genom åren, och detta är en av de bästa. Så bra som min hy är nu har den inte varit sedan jag va 10 år gammal. Alla produkter ur Forevers sortiment som jag testat hittills är jag grymt nöjd med.

    Jag är glad att jag valde att bli återförsäljare.

    Vill du testa någon av produkterna? Vill du ha en hälsokväll hemma hos dig?
    Hör av dig så löser vi det.
    <3


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0