• [ Arkiv ]
  • äta mer

    DATUM: 2012-01-17 KLOCKSLAG: 21:26:56
    Ja, då är det dax att börja äta mer. Har under en tid räknat på hur mycket kalorier jag får i mig på en dag. Och det är inte mycket. Jag ska ligga på ca 2000 kalorier om dagen..... och det gör jag inte! Iaf inte om jag räknar de dagar jag inte fikar och trycker i mig något gottigt och sött ;)

    Jag har även fått lära mig massa nytt, att jag inte ska äta frukt som mellanmål, att jag måste få i mig mer protein o.s.v. Jag har en bra lärare, bästa Marie!

    Men nu är det upp till mig, nu är det skärpning! Har idag varit och handlat så jag har frysen och kylen full. Inga undanflykter.

    Nu är det nytt år och nytt liv. Siktet är inställt på att må så bra som det går att må ;) Det förtjänar jag!

    <3

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0