• [ Arkiv ]
  • 2011

    DATUM: 2012-01-01 KLOCKSLAG: 12:46:15
    2011 va året då allt brakade sönder och samma, både kropp och själ. 
    2011 va året som kändes som en evighet.
    2011 va året då jag började ta tag i mina problem.
    2011 är slut nu!

    2011 va verkligen ett år som känts, det har hänt mycket både positiva och negativa saker. Jag har lärt känna mig själv bättre. Jag har varit med om 2 operationer, jag har haft ångest och lätt depression. Jag har fått en lägenhet mitt i stan. Jag har förlorat en gammal vän på ett tragiskt sätt. Jag har uppgåtts mycket med mina underbara vänner.

    Nu blickar vi framåt istället, tar hand om oss själva och varandra. Jag lovar att visa mer uppskattning till min familj och mina vänner, jag är så tacksam för att ni finns. Jag lovar att ta hand om mig själv och må bra. Mina nyårslöften, som är rimliga och hållbara.

    <3




    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0